نمایندگی فروش محصولات برویل

نمایندگی فروش محصولات برویل

نمایندگی فروش محصولات برویل

نمایندگی فروش محصولات برویل

پلوپز برویل مدل BRC600 (اصل استرالیا)

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ
برای خانم های خانه داری که علاقمند هستند در اسرع وقت یک برنج کاملا دم کشیده و پخته شده آماده کنند و البته زمان زیادی هم برای آن نگذارند پلوپز بهترین انتخاب است. پلوپز یکی از وسایل اصلی آشپزخانه های ژاپنی است و از آن برای طبخ برنج استفاده می شود. پلوپزها با کنترل اتوماتیک دما و کاهش زمان، پخت برنج را سهل و آسان می کنند. یکی از مزیت های بزرگ پلوپز این است که نیاز به حضور آشپز در حین عملیات پخت ندارد. اگر تصمیم دارید یک پلوپز خریداری نمایید ما به شما توصیه می کنیم با ویژگی های پلوپز برویل مدل BRC600 آشنا شوید. پلوپز برویل مدل BRC600 دارای تنظیمات برای چند حالت پخت و پز می باشد و برای پختن برنج، بخار پز نمودن، سرخ کردن، خشک کردن سبزی و ... مناسب است. در ادامه به سایر ویژگی های این محصول اشاره می کنیم.


فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سندباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.

برویل یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه ی تولید لوازم خانگی کوچک است که از سال 1932 فعالیت خود را در شهر سیدنی استرالیا آغاز نمود. نام برویل از ادغام نام آقای بیل اوبرایان و هری نورویل گرفته شده که در ابتدا در زمینه ی تولید رادیوهای کوچک و دستگاه های مین یاب فعالیت می کردند و بعد از جنگ جهانی دوم و ورود به شبکه تلویزیونی استرالیا، تولیدات لوازم خانگی کوچک را آغاز کردند. برند برویل در تولید بسیاری از محصولات لوازم خانگی کوچک پیشتاز و صاحب نام بوده است و از این جمله می توان به تولید اولین ساندویچ ساز، غذاساز و اولین تابه برقی و ... اشاره کرد. امروزه محصولات برویل در بیش از 40 کشور دنیا در حال عرضه هستند البته محصولات برویل در کشورهای اروپایی تحت نام های دیگر ارائه می شوند.

پلوپز برویل مدل BRC600 یکی از محصولات با کیفیت و با طراحی زیبای برند برویل می باشد. از ویژگی های محصول می توان به موراد زیر اشاره کرد:

برنامه های دستگاه شامل پختن برنج، بخارپز، ریسوتو RISOTTO( نوعی برنج ایتالیایی )، سرخ کردن در روغن، خشک کردن سبزیجات، برنامه پخت با حرارت بالا/پائین، برنامه گرم نگهدارنده غذا،

درب شیشه ای مقاوم در برابر حرارت و مجهز به سوپاپ،

سیم برق قابل جابجایی و سیستم گرم نگهدارنده،

عملکرد خاموش شدن خودکار،

مجهز به سینی استیل ضد زنگ برای غذاهای دریایی، سبزیجات و مرغ،

اجزای جداشدنی جهت شستشوی آسان در ماشین ظرفشویی،

ظرف داخلی پلوپز نچسب ، استنلس استیل با درپوش شیشه ای،

لوازم جانبی شامل سینی مخصوص بخارپز استنلس استیل، قاشق اندازه گیری و پیمانه برنج،

گنجایش دستگاه: ۱۰ پیمانه،

گنجایش آرام پز: ۳.۷ لیتر،

توان مصرفی: ۷۶۰ وات.

برای خرید این محصول با تخفیف ویژه(فقط امروز) کلیک کنید >> پلوپز برویل مدل BRC600

 برای مشاهده ی ویدئوهای سندباد کلیک کنید >> sinbad

 سندباد جادوی خرید آنلاین

 فروشگاه اینترنتی سندباد 

 لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:

آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی